Produkt
Kategórie
  • Doprava a platba
  • Záruka vrátenia
  • Otázky a odpovede
  • Zákaznícky servis
  • Bezárás

    Otázky a odpovede

    Bude vrátená cena produktu, ak nie som spokojný/á?
    Samozrejme áno. Podrobnejšie informácie si môžete prečítať vo VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH v časti Odstúpenie kupujúceho od zmluvy.

    Ako dlho trvá doručenie balíka?
    Objednávky sú obvykle doručené do 3-4 pracovných dní. Konkrétne informácie nájdete pri každom produkte. V prípade platby bankovým prevodom je potrebné pripočítať 1-2 pracovné dni!

    Môžem si objednať aj emailom?
    Samozrejme áno. Napíšte na a naši pracovníci vám zadajú objednávku. V emaily uveďte presný názov tovaru, počet kusov, meno, dodacie a fakturačné údaje, emailovú adresu.

    Ako sa môžem spojiť so zákazníckym servisom?
    Napíšte nám na emailovú adresu

    Môžem si prevziať objednávku osobne?
    Objednávku si môžete vyzdvihnúť na ktoromkoľvek výdajnom mieste Packeta alebo na GLS Parcel Shop/GLS Balíkomat.

    Môžem si balík objednať na svoje pracovisko?
    Samozrejme áno. Balík si môžete objednať na ľubovoľnú adresu, na ktorej si ho môžete vyzdvihnúť.

    Kedy príde môj balík s objednávkou?
    Balíky s doručením na adresu sa obvykle doručia v pracovné dni medzi 8:00 a 18:00. Pred doručením pošleme e-mail na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke, ktorý bude obsahovať presný časový interval doručenia.

    Čo sa stane, keď kuriér príde, keď nie som doma?
    Ak vás kuriérska služba nenájde na uvedenej adrese, zanechá oznámenie a pokúsi sa doručiť znova nasledujúci pracovný deň. Žiaľ, môže sa pokúsiť doručiť balík iba dvakrát, potom sa automaticky vráti do nášho skladu.

    Môže mi niekto iný prevziať balík?
    Samozrejme áno. Balíček môže prevziať ktokoľvek.

    Pri prevode som zadal/a zlý variabilný symbol, čo mám robiť?
    Žiadny problém. Pošlite email na adresu a náš personál vám pomôže.

    Od môjho prevodu uplynulo niekoľko dní, ale môj balík ešte nebol odoslaný. Čo mám robiť?
    Kontaktujte nás a my vašu objednávku okamžite skontrolujeme.

    Môžem za jeden prevod zaplatiť naraz viac objednávok?
    Samozrejme áno. Je dôležité, aby ste do variabilného symbolu uviedli číslo každej objednávky.

    Chcete kúpiť lacnejšie?

    Prihláste sa k odberu noviniek a získajte informácie o zľavách z prvej ruky!